در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری مورخ 1401/01/31 و پیرو دستور رییس جمهور محترم مبنی بر راهاندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی کشور و نیز به منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی (اقدام ۳ از راهبرد ۱ عامل دوم و اقدام ۲ از راهبرد ۲ عامل سوم) جهت سنجش رضایتمندی شهروندان و خدمتگیرندگان از فرایند و کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاههای اجرایی، طرح ارزیابی عملکرد کارکنان در شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با استفاده از کد دوبعدی (QR CODE ) اجرایی شد.