طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاستها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.
در این راستا و به منظور جلب مشارکتهای مردمی، شرکت آب منطقهای چهارمحال و بختیاری بر خود لازم میداند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:
- در بخش میز خدمت الکترونیک تارنمای شرکت، برای هر خدمت بصورت مجزا قابلیتهایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه، پیگیری، درخواست ونظرسنجی) فراهم شده است. و کاربران میتوانند با شرکت در نظرسنجی نسبت به اعلام نظرات خود در خصوص هر خدمت اقدام نمایند.
- در بخش ارائه نظرات و پیشنهادات، امکان ثبت نظرات و راهکارهای پیشنهادی و اصلاحی در مورد نحوه ارائه خدمات و همچنین در خصوص قوانین و مقررات مربوطه فراهم میباشد.
- امکان ارائه انتقادات و شکایات و پیگیری از طریق سیستم ثبت و پیگیری شکایات برای عموم مردم فراهم شده است.
- بازدیدکنندگان پرتال میتوانند با شرکت در نظرسنجیهای موجود، این شرکت را از نظرات خود در زمینههای مختلف آگاه نمایند.
- امکان ثبت پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور، برای کاربران در بستر شبکه اختصاصی آب کشور فراهم شده است.