راهبرد مشارکت دستگاه

 

راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری

طبق بند 2 ماده 9 مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری با عنوان ”حقوق شهروندی در نظام اداری“، شهروندان حق دارند تا سیاست‏‏‏ها، تصمیمات، فرآیندها، خدمات و اقدامات دستگاه‌‏های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی، شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بر خود لازم می‌داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید و به همین منظور بسترهای ارتباطی الکترونیکی را به شرح زیر فراهم و ارائه می نماید:

  • در بخش میز خدمت الکترونیک تارنمای شرکت، برای هر خدمت بصورت مجزا قابلیت‌هایی شامل (نحوه ارائه، شناسنامه، توافقنامه، پیگیری، درخواست ونظرسنجی) فراهم شده است. و کاربران می‌توانند با شرکت در نظرسنجی نسبت به اعلام نظرات خود در خصوص هر خدمت اقدام نمایند.
  • در بخش ارائه نظرات و پیشنهادات، امکان ثبت نظرات و راهکارهای پیشنهادی و اصلاحی در مورد نحوه ارائه خدمات و همچنین در خصوص قوانین و مقررات مربوطه فراهم می‌باشد.
  • امکان ارائه انتقادات و شکایات و پیگیری از طریق سیستم ثبت و پیگیری شکایات برای عموم مردم فراهم شده است.
  • بازدیدکنندگان پرتال می‌توانند با شرکت در نظرسنجی‌های موجود، این شرکت را از نظرات خود در زمینه‌های مختلف آگاه نمایند.
  • امکان ثبت پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادهای صنعت آب کشور، برای کاربران در بستر شبکه اختصاصی آب کشور فراهم شده است.

  لینک راهبرد مشارکت وزارت نیرو

 تاریخ ثبت : 1398/01/19
  آخرین به روزرسانی : 1400/02/02
 
 3106
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 211
  • بیشترین بازدید همزمان : 523
  • بازدید امروز : 15,126
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 10,021,955
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/29 08:48:21
  • شناسه IP شما : 3.144.39.186

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شهرکرد، بلوار فارابی، نبش خیابان هفت تیر
  • کدپستی : 8814673113
  • تلفن : 6-33334805-038
  • فاکس : 33335098-038
  • پست الکترونیکی : info[at]cbrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :