|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دریافت نشان بلورین D2 در هفتمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری، این شرکت در اولین روز ایام الله دهه فجر مفتخر به دریافت نشان بلورین D2 در هفتمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی از مدیریت دانشگاه تهران پس از بررسی تیم ارزیابان طبق شاخص استاندار منابع انسانی ۳۴۰۰ گردید.

در متنی از این لوح آمده است 

"جناب آقای دکتر فردوس کریمی"
مدیر عامل محترم شرکت سهامی آب منطقه ای چهار محال بختیاری

با سلام و ادای احترام

سازمان‌ها زمانی رسالت واقعی خود را تحقق می بخشند که زمینه ساز اصالت واقعی انسانها در زندگی کاری باشند. این وضعیت تعالی بخش، در سایه تلاش و همت والای مدیران و همدلی همه همکاران عینیت می یابد. مدل ۳۴۰۰۰ تعالی منابع انسانی در صدد است تا سازمان‌ها را در ایجاد این فضای هم تکاملی انسانی یاری دهد.
در سایه الطاف الهی و بر اساس بررسی تیم ارزیابی هفتمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل ۳۴۰۰۰ شرکت سهامی آب منطقه ای چهارمحال بختیاری مفتخر به دریافت نشان بلورین D2 شده است.

اغتنام فرصت کرده و از تدابیر و اقدامات حضرتعالی و همه همکاران محترم در کسب این نشان فاخر قدردانی به عمل می آوریم. امید است ارتقای وضعیت مدیریت منابع انسانی موجب آرامش آسایش و شکوفایی روزافزون همه همکاران در سالهای آتی شده و این وضعیت به طور مستمر بهبود یابد.

دکتر طاهر روشن دل اریطانی
رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

دکتر آرین قلی پور
دبیر جایزه ملی مدیریت منابع انسانی

کد خبر: 1573
  تاریخ خبر : 1402/11/14
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/11/15
 روابط عمومی
 159
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 26
  • بیشترین بازدید همزمان : 523
  • بازدید امروز : 15,440
  • بازدید دیروز : 19,311
  • کل بازدید : 4,807,746
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/08 11:44:43
  • شناسه IP شما : 3.134.102.182

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شهرکرد، بلوار فارابی، نبش خیابان هفت تیر
  • کدپستی : 8814673113
  • تلفن : 6-33334805-038
  • فاکس : 33335098-038
  • پست الکترونیکی : info[at]cbrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :