به گزارش روابط عمومی شرکت، دوره آموزشی یک روزه تکریم از ارباب رجوع ویژه مدیران و کارکنان و با هدف حفظ و ارتقاء کرامت مخاطبان و مراجعین به شرکت آب منطقه ای استان و همچنین در راستای برنامه های آموزشی و کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور 30 نفر از پرسنل برگزار گردید.
آقای دکتر شریف زاده از مدرسین توانمند دوره های مدیریتی و اداری مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی اصفهان ضمن حضور در این دوره به بیان سرفصل های مهمی همچون ، مبانی حقوق مخاطبان ، انواع مخاطبان سازمان،مهارت های ارتباطی و... پرداخت .این دوره آموزشی به مدت 6 ساعت ادامه داشت و در پایان با ارائه پاسخ های لازم به سوالات شرکت کنندگان خاتمه یافت.