به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای، هادی خدری مدیر دفتر حفاظت و بهرهبرداری شرکت، با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم با دولت)، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، به صورت تلفنی پاسخگوی مسائل، مشکلات و درخواستهای مردمی در حوزه مدیریت منابع آب بود.
در این برنامه ارتباط مستقیم، شهروندان استان از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ توانستند مسائل و دغدغههای خود را طرح و پاسخ لازم را از دریافت نمایند.
لازم به ذکر است، این اقدام در راستای تقویت ارتباط بیواسطه مردم با مدیران اجرایی، افزایش شفافیت و پیگیری مطالبات مردمی انجام شد.