ميزخدمت در شركت آب منطقه اي چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
در راستاي تكريم ارباب رجوع روز شنبه با حضور مشاور استاندار و مدير كل ارزيابي و عملكرد استانداري ميز خدمت در شركت آب منطقه اي چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه اي مسول بازرسي و پاسخگوئي به شكايات شركت آب منطقه اي گزارشي از عملكرد اين واحد و برنامه هاي آينده در جهت تكريم ارباب رجوع و تسهيل در پاسخگوئي سريع به مراجعين ارائه داد. در ادامه مدير عامل شركت آب منطقه اي استان گفت : اين شركت جزء اولين اداراتي در استان است كه ميز خدمت را ايجاد كرده است.مهندس شكراله عباسي افزود : اميدواريم در پاسخگوئي و بهبود رضايت ارباب رجوع در كوتاه ترين زمان ممكن خدمات خوبي ارائه دهيم كه باعث صرفه جوئي دررفت و آمد ، هزينه و زمان براي مراجعين خواهد شد.
مهندس عباسي در اين رابطه اضافه كرد : ارباب رجوع هاي اين شركت مي توانند در هر نقطه از استان به سايت اين شركت وارد شده و ضمن تكميل فرم مربوطه و دريافت كد رهگيري مراحل درخواست خود را پيگيري نمايند.
مشاور استاندار و مدير كل ارزيابي و عملكرد استانداري ضمن ابراز تقدير و رضايت از استقرار اين واحد افزود : هدف خدمت به مردم است كه بايد به بهترين شيوه انجام شود. اسفنديار قرباني يادآور شد : همانطور كه امام راحل و مقام معظم رهبري فرموده اند : ملت ايران بهترين ملت دنيا هستند چرا كه با صبر و استقامت و پايداري در مقابل زورگويان از آب و خاك اين مرز و بوم دفاع كرده اند.
قرباني در ادامه افزود : با توجه به اينكه اكثريت مراجعين به اين شركت در خصوص تامين آب كشاورزي ، صنعت و شيلات هستند و اشتغال را در پي خواهد داشت مي طلبد نهايت همكاري و مساعدت را به مراجعين ارائه نمود.