به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری به نقل از معاونت مالی و پشتیبانی شرکت، نشستی با حضور مدیرعامل و مسئولین دبیرخانه های بخش های مختلف شرکت در دفتر مدیر عامل برگزار شد.
فردوس کریمی ضمن تاکید بر پاسخگویی مناسب و دقیق توسط همکاران شاغل در دبیرخانه ها به ارباب رجوع، به اهمیت فعالیت دبیرخانه و گردش صحیح مکاتبات در اتوماسیون اداری اشاره کرد و افزود استفاده هرچه بیشتر از نرم افزارهای کاربردی جهت اجرای دولت الکترونیک و حذف ارجاع فیزیکی باید در الویت کار قرار بگیرد. در ادامه افراد حاضر در جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود، به بیان برخی از مشکلات و چالش های پیش روی پرداختند.
در پایان نشست مدیرعامل شرکت بر رسیدگی به مشکلات مطرح شده و تقویت دبیرخانه های شرکت از لحاظ امکانات و تجهیزات تاکید نمودند.