قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما -> ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
3- تارنمای شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
در این صفحه زمانها یی که پورتال از دسترس خارج خواهد شد اطلاع رسانی می گردد.