|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری مراسم تکریم از مدیرعامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب و نیرو

جلسه تقدیر و تکریم از مهندس رضازاده مدیرعامل سابق و معارفه مهندس مرادی مدیرعامل جدید، با حضور دکتر سروش معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مهندس حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، روز سه‌شنبه مورخ 18 دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، در این مراسم دکتر سروش معاون آب و آبفای وزارت نیرو طی سخنانی ضمن اشاره به سابقه شروع فعالیت خود در شرکت آب و نیرو گفت: هیچ زمان فکر نمی‌کردم که سال 1376 که فعالیت خود را در شرکت آب و نیرو به عنوان یک کارشناس آغاز می‌کردم روزی برسد که بخواهم مدیرعامل این شرکت را تودیع و معارفه کنم.

وی ضمن اشاره به عملکرد شرکت آب و نیرو در مدیریت ابرپروژه‌های کشور افزود: وقتی نخبگان و مهندسان غیر ایرانی، مجموعه عملکرد ما را در سازماندهی خوب پروژه‌های سدسازی مورد تحسین قرار می‌دهند، احساس غرور می‌کنم.

معاون وزیر نیرو در خصوص کسب و کارهای جدید این شرکت نیز گفت: وظیفه شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران همان‌طور که از نامش مشخص است هم گویای اقدامات گذشته شرکت است و هم می‌باید بیان‌کننده اقدامات پیش روی آن باشد و با توجه به شرایط خشک‌سالی، مدیران و کارشناسان شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در زمینه توسعه منابع آب کشور باید گزینه‌هایی همچون انتقال آب از دریای عمان و یا استحصال آب‌های ژرف و ... را از مرحله مطالعه به مرحله اجرا برسانند.

دکتر سروش اضافه کرد: من مدتی افتخار این را داشتم که چند سالی با شرکت آب و نیرو همکاری کنم و در این مدت بدون اغراق عرض می‌کنم این شرکت یک شرکت حرفه‌ای و مدرن با همکاران مدیران و کارشناسان متخصص و کارکشته است که همان‌طور هم که قبلاً عرض کردم مورد تحسین متخصصان و نخبگان خارجی قرار گرفته است.

وی در پایان از زحمات مهندس رضازاده تقدیر و تشکر نمود و برای مهندس مرادی آرزوی توفیق روز افزون کرد.

در ادامه مهندس حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران نیز به نوبه خود از خدمات ارزشمند پرسنل و مدیران شرکت آب و نیرو تشکر و قدردانی نمود و در بخشی از اظهارات خود بیان داشت: شرکت آب و نیرو یک پتانسیل و سرمایه برای بخش آب کشور است که می‌توان از این ظرفیت در پروژه‌های غیرسازه‌ای در بخش آب کشور استفاده کرد.

وی افزود: علی‌رغم ذهنیت غالب افکار عمومی که تصور می‌کنند سدسازی تعطیل شده ولی باید عرض کنم که از ابتدای برنامه پنجم توسعه از مجموع 172 سد ساخته شده در کشور تعداد 57 سد در همین 6 سال اخیر ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

حاج رسولی‌ها در ادامه اظهار داشت: ان‌شاءالله همکاران آب و نیرو با همان جدیتی که همگام با مهندس رضازاده پروژه‌ها را به پیش بردند، با یاری و تلاش بیشتر به همت مهندس مرادی بتوانند تا انتهای سال 98 طرح عظیم آب‌های مرزی را نیز به سرانجام برسانند.

در ادامه مهندس رضازاده مدیرعامل سابق شرکت آب و نیرو اظهار داشت: در دروان فعالیت اینجانب در شرکت آب و نیرو در بخش آب اگر کاری انجام شده تلاش و زحمات همکاران من در شرکت آب و نیرو و شرکت‌های پیمانکار و مشاور بوده و اگر احیاناً نقصانی در کار صورت گرفته به عهده بنده است که امیدوارم به بزرگواری خودتان چشم‌پوشی کنید.

وی با اشاره به سوابق قبلی خود در سازمان‌ها و ارگان‌های لشگری و کشوری مختلف، افزود: دوره فعالیت من در آب و نیرو یکی از دوره‌های مهمی است که می‌توانم به این دوران افتخار کنم.

سپس مهندس مرادی، مدیرعامل جدید آب و نیرو طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت به خود جهت تصدی این سمت به تشریح گزارش عملکرد شرکت آب و نیرو در طی حدود 10 ماه سرپرستی خود بر این شرکت پرداخت.

مهندس مرادی با اشاره به برنامه آتی شرکت آب و نیرو اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده، راه‌اندازی نیروگاه سردشت تا پایان سال 98، افتتاح پل کارون 3 (سه بلوطک) تا پایان سال جاری، اتمام مجموعه طرح‌های گرمسیری و بهره‌برداری از آن در سال 98، آبگیری سد چمشیر و راه‌اندازی نیروگاه آن در سال 99 و آبگیری سد سرنی و امکان بهره‌برداری از آن و سایر طرح‌های شرکت در دستور کار قرار دارد که با سعی و تلاش همه همکاران و همکاری مدیران مجموعه وزارت نیرو و پیمانکاران و مشاوران طبق موعد مقرر به نتیجه خواهد رسید.

در جریان این مراسم نمایندگان شرکت‌های مشاور و پیمانکار و نیز مهندس بزرگ‌زاده معاون فنی و پژوهش‌های شرکت آب و نیرو به نمایندگی از پرسنل این شرکت انتصاب مدیرعامل جدید آب و نیرو را تبریک گفتند.

در پایان مراسم لوح تقدیری به مناسبت تقدیر و تکریم از خدمات مهندس رضازاده و همچنین حکم انتصاب مهندس بهروز مرادی به سمت مدیرعاملی شرکت توسط معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اهدا گردید.

کد خبر: 856
  تاریخ خبر : 1397/10/19
  آخرین به‌روزرسانی : 1397/10/19
 اورنگ
 1029
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 23
  • بیشترین بازدید همزمان : 523
  • بازدید امروز : 1,648
  • بازدید دیروز : 8,954
  • کل بازدید : 4,405,798
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/05 08:31:28
  • شناسه IP شما : 54.90.236.179

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شهرکرد، بلوار فارابی، نبش خیابان هفت تیر
  • کدپستی : 8814673113
  • تلفن : 6-33334805-038
  • فاکس : 33335098-038
  • پست الکترونیکی : info[at]cbrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :